HVAD INDEHOLDER EN PRESSEKAMPAGNE?

Nedenfor ses de skridt, som Epicent varetager i arbejdet med den enkelte pressekampagne – fra idé til omtale. Telefoninterview med relevant person hos jer Videre research, brainstorming og journalistisk idéudvikling hos Epicent Interviews med tredjepartskilder, for eksempel ekspertkilder, trendforskere eller … Læs mere

HVORDAN SKABER MAN PRESSEOMTALE?

Der findes ingen nem vej til presseomtale. Eksponering i medierne kræver en begivenhed eller en historie, som både er aktuel, har en nyhedsværdi, har en god vinkel og er relevant for læseren. Det handler om at se historien med journalisternes … Læs mere

HVAD LAVER ET PR-BUREAU?

Et PR-bureau er specialister i at arbejde med medier, som en virksomhed ikke selv har mulighed for at kontrollere. Bureauet rådgiver virksomheder om, hvordan de kan styrke og forbedre deres kommunikation med omverdenen. PR-bureauer tilbyder hjælp til forskellige opgaver såsom … Læs mere