HVORDAN ARBEJDER EPICENT?

Fra idé til omtale: Epicent har en unik fremgangsmåde for størstedelen af vores kampagner     Telefoninterview med relevant person hos jer Videre research, brainstormning og journalistisk idéudvikling hos Epicent Interviews med tredjepartskilder, for eksempel ekspertkilder, trendforskere eller influencers Epicent … Læs mere

HVORDAN SKABER MAN PRESSEOMTALE?

Der findes ingen nem måde at komme i pressen og skabe presseomtale. Det kræver en begivenhed eller en historie, som både er aktuel, har en nyhedsværdi, har en god vinkel og er relevant for læseren. Det handler om at være … Læs mere

HVAD LAVER ET PRESSEBUREAU?

Et pressebureau er specialister i at arbejde med medier, som en virksomhed ikke selv har muligheden for at kontrollere. Bureauet rådgiver virksomheder om, hvordan de kan styrke og forbedre deres kommunikation med omverdenen. Pressebureauer tilbyder hjælp til forskellige opgaver såsom … Læs mere